Idag har vi mest...

• känt på kaffekoppen. Bara så att man verkligen vet att den ÄR varm. Sen måste man säga aj med. Eller ja, lilla prutten tar på den endast för att få säga aj och visa att hon vet att hon inte ska röra. Vad säger man... ? (ggr 50)

• kastat bollen i huvudet på mig (påminn mig om att jag ska sluta skratta när hon gör det, kan bli jobbigt på dagis annars)

• blåste såpbubblor i en kvart. Påminn mig om att barn är otacksamma. Argheten när man slutar, försöker förklara pedagogisk att "good things comes to a end" eller säger att "puttinutteskruttan då, mamma är blå i huvudet, jag kan inte blåsa längre".. Uppskattar barnet det? Gör Hon Det???...! Nääråååå, ingen pedagogik fungerar.

• Vi har haft skriktävling. Jag vann. Typ..

Nu ska vi ha springtävling. Men det vinner jag. Lätt! Låta henne vinna? Nääh? Dom ska härdas;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0