Bianca ska bli vegetarian!

Jag har den senare tiden sett konstiga tendenser. Jag säger inte att det ÄR så, absolut inte.. Men ja.. Ni vet?

Som det kloka morsan jag är, får man ju försöka förebygga.. Det är ju inte så att jag säger att hon är det. Det hade ju varit förskräckligt.

Det klart att man blir orolig. Det är aldrig bra att vara FÖR annorlunda. Men jag kommer stötta dig Bianca. Om det nu är så. Fast jag har svårt att tro det. Men...?

igår slickade hon på min arm. Inget konstigt med det kanske..

Men idag..

..Jag säger bara, att innan så lutade hon sig fram, bet mig i låret och sa "gooott"

Jag säger inte att det är så. Men, det känns som att Hannibal Lecter gjorde samma sak när han var barn....!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0