Slut i rutan. Och nyår

Nu spelar jag och Danne Mario. Sjuuukt trött är jag. Så blir att lägga sig vid tio, och kanske eventuellt möta varandra i wordfued som dom små pensionärer vi är.

Har ju glömt att berätta om nyår. Vi hade Madde, Ida, Jonas och Daniel på besök. Vi åt:

Förrätt: minipajer med saltrulle/pepparrot och handskalade räkor med majonäs och laxpastej

Huvudrätt: hummer med sås på vitt vin och kantareller med en räkcoctail som sallad.

Efterätt: chokladfondant med jordgubbar och passionsfrukt.

Kvällen innehöll massa skratt, battlande på Wiiet, konstiga citat om att jonglera med bröst.

Danne regerade på dansspelet, tja, inte så att han vann, men han förvånade nog oss alla med sin inlevelse och sin svängande lilla gump.

Over all, en underbar nyår, med dom som jag helst ville fira med:)



Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0