Just keep swiming.

Vissa dagar är bättre än andra...

Jag tar det som en klackspark, slår av mig det, ler en smula, sen känns det bättre.

Idag har jag och Danne softat, gjort hemmagjorda piroger och busat med Bianca. Nu sitter vi och spelar Nintendo Wii ofc;) men jag är rätt så irriterad på den där mario, VARFÖR kan han inte hitta sig en fjälla som inte har den konstiga böjelsen att bli kidnappad av en stor drak/krokodil/onding?

Hon får väl skärpa sig, ta lite egenansvar? Inte stå där och ropa på Mario för att han ska rädda henne. Nj, jag röstar för att nästa gång prinsessan blir kidnappad, att Mario tar det lugnt och sätter sig och tar en latte med svampen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0