Fan Bianca!

Vi har haft denna diskussionen innan. När du började le, när du rullade första gången, när du började krypa, när du ställde dig upp, när du sa mamma, när du började äta riktig mat...

Helt ärligt. Det är INTE för mycket begärt att få lite förvarning om när du bestämmer dig för att ha dina utvecklingsfaser! Man borde få ha tid att fundera, bearbeta. Vem gav dig tillåtelse att bli äldre? Ha? Ha?

Visst! Jag köper att det kanske är ett kontrollbehov. Men shiet, man kan inte bara ÄNDRA saker sådär fort. Man kan inte bara lära sig någonting bara sådär.

Nu stannar du lite som du är. Okej? Jag vill hinna njuta, vänja mig. Men du går på som ett yrväder. Precis när jag lärt mig, när vi har bra och fungerande rutiner, då byter du? Vad Sören är det?

Nu lugnar du ner dig lilla loppan. Vad mig anbelangar är du fortfarande min bebis. Och kommer väl va det tills du är 25, då kanske jag har vant mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0