Familjestök

Danne plockar undan här hemma(duktig karl) jag står och lagar fisksoppa, en enkel med vatten, torsk, potatis, krossade tomater, vitlök, rödlök, buljong och färsk basilika. Mums. Visst blir man sägen på lätt och inte så tung mat? Jag älskar soppa, eller mina soppor då;) gillar inte massa mjölredningar.

Loppan får runt på sina knän, för går, det vägrar hon, i stället har hon utvecklat någon mellanting. Jaja, jag har aldrig påstått att mina och Dannes gener mixar sig bra alla gånger;) men det är det som är så fantastiskt med min fis-unge, att hon är hon.

Ikväll kommer Ida, hon förklarade att jag inte behövde köpa någon fika eller godis för hennes skull, så naturligtvis blir det nybakade bullar och godiset från nyår;) hellre hon än jag;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0