Dagens meny

Idag blir det;

Frukost: äggmjölk (ett ägg, 5 g smör)

Lunch: äggmjölk (1 ägg, 5 g smör)

Kvällsmat: kycklingsallad, med bacon och ädelost-dressing

Under hela dagen, för att hålla mig mätt och fungerande: kaffe med äggmjölk (2 ägg, 10 g smör

Det är mitt bästa tips, äggmjölk. När jag gjorde en sats igår, så smaksatte jag hälften med vanilj och hälften med kaffe. Man slipper kolhydraterna i mjölk och man blir mätt. Grädde kan jag knappt fördra i kaffe, men har fått ha det för att det innehåller färre kolhydrater.

Så alltså, det bästa för mig; att bli mätt på kaffe;)

Första bilden är kaffe med äggmjölk, smaksatt med vaniljpulver, INTE vaniljsocker

Andra bilden är äggmjölk med kaffepulver, sååå gott!!!!



Kommentarer
Postat av: Lollo s

Urk ser vidrigt ut! Och det låter inte gott.. Smälter du smör och blandar i ägg?

2012-04-14 @ 15:29:47
URL: http://Www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0