Dagens kcal

Bra dag. Blir dock nervös på att jag äter för få kcal, men visst, jag går ju stadigt ner, det vill jag ju, men jag vill också kunna behålla vikten sen.

Problemet är:

Jag är mätt, hela tiden, därför fungerar äggmjölken så bra för mig, så jag får i mig mer i och med kaffet. Men man rekommenderas inte att ligga under 1500 kcal, och jag ligger på 950-1170. Ajja.. Det löser sig

Längtar till vägning, blir på måndag på jobbet, så att det alltid är samma våg och samma tid.

Iaf, mätte mig i morse, minus 1 cm till, woho. Alltså fyra cm på 4 dagar. Alltså, totalt 10 cm på en månad med lchf. Hohojaja!

Ska börja skriva ut mått, från och med idag, inte för er skull, utan för min. Känslan av att känna att man ser, i siffror, hur det räliga "fittet" försvinner:)

Vikt: 81.2 (förra veckan)
Midja: 95 cm(105 cm)
Lår: 60cm (ej mätt innan)
Rumpa: 103 cm ( ej mätt innan)
Arm: 36 cm (ej mätt innan)
Mage: 104 cm ( ej mätt innan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0