ynkligt 2

suck då. hela dagen igår spenderades med migrän, till slut låg jag och kved i soffan. fy bövelen! Stackars Danne som inte heller mådda bra fick ta allt ansvar över Bianca. Idag har vi haft en mys/sjukisdag. Tittat på The Unit och ätit cesarsallad. Ville lyxa till det, så vi tänkte att vi skulle äta sockerfritt godis, det smakade skit, och gav en del oönskade effekter. Mest troligt så spenderas den mesta av natten på toa för oss. fy för bövelen igen!!

Note to self: godis är fam inte så viktigt för mig!

Nu hoppas jag snart att Danne kommer från Toan... nu springer jag

hej hå, hej hå, jag vill till toan gå lala la la lalalala hej hå, hej hå, hej hå, hej hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0