Vaderna är döda!

medeljympa-pass idag. det var inget medel med det. jag dog. flera gånger!!! mina vader dog med, jätte döda. Som tur är har jag en snäll sambo som masserat dom till mig.

Så, imorgon är det Fuego igen! OHH YEAS! så jäkla kul.

Gått ner 0.9 kilo till.. yeeey. tänkte att jag ska väga mig imorgon bitti så jag får ett riktigt resultat, kanske inte världens bästa att väga sig på kvällen

Förövrigt så har Bianca nu 5 tänder! que? what? när?`var? hur? jag hinne rinte med, två pluppape upp på samma dag! snart har hon växt om mig rackaren, hon är snart hälften så lång som mig, även om längden inte är något att skryta om, för min del.

nej, nu är det verkligen dags att sova. helt slut. och kissenödig! IGEN! efter allt vatten jag försöker tvinga i mig, eller nja, the är det mest. töja vatten!


Go'natt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0