Nära döden, men glad ändå

Blev inget yoga-pass, fick inte ta ut biljetten till Fuegon fören EXAKT en timme innan, och då menar jag på minuten, så när jag fick biljetten hade dom stängt dörren till yoga-salen. Och ICKE att jag smyger mig in när alla ligger tysta på sina madrasser.

I stället körde jag 30 min löpning/gång i backe. gött. Sen fuego-passet på det. sjukt jobbigt, men helt underbart. Jag var helt uppe i min egen värld, lycklig över att kunna röra på höfterna igen. Det kan man ju inte när man går ut längre, då man bara ska hoppa till house-musik. Även om jag stundtals liknade en elefant som försökte gå på lina och undvika att trilla ner på myrorna nedanför, samtidigt som jag vickade på höfterna, så gick det förvånansvärt bra. Jag stannade inte, jag slutade inte, fast jag nästa dog. kan svära på att min puls var MINST 250!!

Imorgon blir det 30 min löpning och en timmes medelgympa:) yey..

Känns bra detta



Puss o natt alla


Kommentarer
Postat av: Ida

Heja, heja! :)

2011-09-08 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0