15 timmars pass? CHECK!

Nu är jag hemkommen, fasiken vad trött jag är.

Danne har äntligen fått igång tvättmaskinen:)

Så ska ta mig en kopp kaffe, sätta igång en maskin, Titta när maskinen går, ge den massa ömhet och kärleksfulla klappar.

När man bor i hyresrätt som vi gör, är tvätt-tiderna under all kritik. Sätter vi upp en ny tvätt-tid precis när vi avslutat vår tvätt, då ska vi vara glada om det finns en ny tid om 10 dagar, oftast längre. Vet NI hur det är att ha tvätt-tid så sällan med en bebis? HA?

Man är inte vuxen när man köpt en tvättmaskin, man är jäkligt vuxen när man inser att man blir lyckligare av att kunna tvätta NÄR SOM HELST, än jag skulle bli om jag skulle köpa 20 par skor!! Och ÄLSKAR skor!


Lycka är en tvättmaskin!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0