Dagen idag

BVC-besök kl 9.30 idag, vägning och mätning, TBC-spruta (puffsan grät inte ens, duktiga tjejen)samt olika koller hur långt hon kommit i sin utveckling, hon ligger bra till. känns bra. i och för sig så skiter jag i hur man ska ligga, hur tidigt hon kryper etc, för hon kommer göra allt detta i sin egen takt, och jag vill inte skynda på henne, hon gör allt när hon är redo. Och jag vill inte missa en endaste sekund <3

Sen in till stan vid 12, hämtade upp boss, sen träffade vi emelie. stack iväg och åt på nostalgia, dit kom även borg. mycket mysigt. Bianca skötte sig snyggt. förutom att rackarungen ville svälja hela Bellans glass när hon bjöd, och blev riktigt arg när hon inte fick mer;)

Tänkte föra lite matdagbok, bara för mig, så är ni inte intresserade, skit i att läsa det. vill bara få lite hum om allt

Frukost: gröt + 2 knäckemackor m. ost

Mellanmål: en banan

Lunch: sallad på nostalgia

Kvällsmat : pasta med pastasås





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0