Nu är det slut på veckan..

...nu är det dags för freedagsmyyys!!

Danne väckte mig vid 10.10 idag, men frukost och kaffe färdigt:D han är en ängel den där Daniel. satt och mös och njöt av den goa frukosten. Sen väcka Bianca (ja för den snäckan sover ju gärna till minst tolv annars), göra henne i ordning, skjutsa Danne till staden där han skulle träna och sen träffa sin pappa.

Sen körde jag till Madde i lövet. fick stanna precis annan sönnarslöv och hjälpa en kille som hade kört av vägen, stod i vads om kändes som en evighet och försökte få bort snö, innan vi gav upp och jag skjutsade han hem. det är så man gör mot sönnarslövsbor:) Var himla mysigt hemma hos Madde, drack kaffe, åt bullar och snackade en massa skit med henne och hennes mamma. och en massa gullande med Bianca såklart.

Nu är jag hemma, ska börja städa, damma och städa toan, så tar danne damsugning och moppa. sen blir det till att laga mat, skinksnitzel och pomems står på schemat ida..

Imorgon kommer Lisa och hälsar på:D myys


Ha det gött alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0