Fortfarande inte fått ur latmasken..

men snart så ska jag sätta igång, tror jag, kanske, blir nog en panikstädning 17.55 innan boss kommer.

Precis bokat dop för Bianca, 13 Mars kl 10, så ni kan boka in det, skickar ut kort med men det är ju alltid bättre att kunna planera lite. fick ringa upp igen till everöds församling för glömde ju naturligtvis boka församlingshemmer, hur ofta kan man säga -"det är bara jag igen", till någon inom kyrkan? aldrig hänt mig innan.

Sussi var här igår, dom hade inte ström eller vatten i vittskövle, så där vart snorkallt, vi kollade dexter och Tekken, mycket muchos goddus filmus.

Nu ska jag in och mysa med finkelonkan, jag är ute på balkongen


se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0