Jag är nog inte det mognaste äpplet i fruktkorgen

Lyssnade precis på Rix FMs "våga fråga"..

Kom då på att jag hade mina 15 minutes of fame där (tja, kanske var 30 sekunder, men ändå) . Jag skickade in en fråga. En bra fråga. Sånt som alla vill veta. Om det fanns någon fråga man bara måste fråga, så är detta Den!

"hur får man ut sperman ur herr-grisen innan insemenering på kvinn-grisen".

Till mitt försvar; var det flera år sen

Ångrar; kunde valt ett annat ämne för mitt kändisskap

Positivt; det var inte hälften så illa som när jag och Pernilla ringde till radion och sjöng "lilla rara söta Anna", på Annas födelsedag.

Men just då, kändes det intressant

Bild från Google.se



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-16 @ 15:04:46
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: AnnBritt

Men..... fick du något svar på frågan???? Nu blir jag ju jättenyfiken.. ;)

2011-12-17 @ 18:42:18
URL: http://detskiralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0