Detta visste ni INTE!

Saker ni inte visste om mig!

• jag är en EXTREMT dålig förlorare, speciellt i monopol och Risk. Dom människor som kan trigga mig mest i hela världen, jag har gått hemifrån mamma och hem när jag förlorat. Så mycket triggar dom mig. Sen ska vi inte prata om Danne, som ALLTID envisas med att köpa en gata av VARJE FÄRG! VEM gör så? Sen när man vill köpa den av han, så säger han "kanske senare". S E N A R E ???? Vadå senare? "ger du mig inte gatejävlen får du sova på soffan till domedagen"

• jag är en ännu sämre vinnare. Jag är den där som ställer mig på bordet och gör en magdans. Gärna medan jag sjunger "vem är bäst? Jo jag är bäst i världen, du är då jävla dålig, hahahahaha! ". Ytterst moget.

• jag sjunger ofta och gärna till disneyballader, eller andra "starka" låtar för den delen. Problemet är att jag oftast gör det vid fel tillfällen, när jag tror att ingen hör, som när jag är ute och går och så. Och tro mig, NÄR jag sjunger så låter Pavarottis stämma som en fjärt i rymden om man jämför. Fast en aning falskare och det är lite mer ylande över det

Apropå, denna bilden skickade jag precis till Danne när han skrev att han smått mitt rekord på wakebord i Nintendo Wii



Kommentarer
Postat av: Sussi

DET visste jag ;D!

2011-12-28 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0