det måste vara något fel...

... för varför uppdaterar jag annars;)

Nu håller jag på passa passa mammas o deras hund.. ska göra det hela veckan.
Igår var fru Ddotter hos mig på kaffe och den första texas chainsaw massacre:) scary

om exakt sju minuter ska jag sätta mig i bilen och köra till sönnarslövs stolthet, öspab. Jag ska hälsa på madde en runda och titta på henes valpisar:D

Jag gillar: Anna har uppdaterat
Jag längtar: Tills pernilla kommer med skvaller från destination unknown:)
Längtar mer:´Jag börjar jobba på torsdag:)

överlag så är jag lycklig nu, lite saker jag hade veat rätta till, eller hade velat veta i förskott, men man måste ju vänta, antagligen..

P.s Ida, gillar våra serösa samtal:D


Kommentarer
Postat av: Ida

Me as well, skruttis! Ikväll blir det Saw-maraton. Waaaaooooww! Puss på dig

2009-02-17 @ 08:47:34
URL: http://ddotter.blogg.se/
Postat av: pernilla

Du har blivit utmanad! kolla min blogg för att se hur jag menar:)

2009-02-25 @ 11:02:59
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0