Gud va tjock du har blitt...

.. du får nog ta och banta dig litt:)

I förgår drömde Sussi att hon hade en krokodil i sängen. haha vet inte riktigt vad man ska tro om det, men uppenbarligen skulle det innebära tur.

För övrigt är jag trött som ett arslehål.. Jobbat, jobbat och jobbat nu.. Fast jag gillar ju mitt jobb, väldigt mycket, när jag inte är vansinning. Igår satt min käre kund och åt halva äppelbitar och festen kastade han i väggen, hade det inte varit för has rådjursögon så hade jag, JAAA jag vet inte vad.. men jag tycker så mycket om han.

Sen annars, fortfarande cykling och bearbetning av badringen:P fast det är skönt att cykla ändå. förutom för nån dag sen när något missfoster tömt mitt däck på luft. jo det var så kul!!!!  jag  kunde inte komma hem från jobbet:P fösökte ringa till pappa, och halleminadar om han inte var i Åhus och kunde hämta upp mig.  SO SO SO happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0