Första bloggen

Jaa.. det gäller att hålla sig i tiden. så nu har jag också blogg! På tiden anser vissa. Men sen kan man ju undra vilket som är mest irriterande, att någon inte har blogg eller att man inte uppdaterar.

Igår  var ja hemma hos Anna och tittade på film. Där va även Pernilla, Elin och Sussi! det var roligt. Anna bjöd på lite god mat, bulgor och kyckling (förstås)!

Pernilla ska jobba i Spanien, jävligt kul för henne, funderar också på det. Man vill ju hinna göra något mer innan man dör. Fast jag vet inte om jag är för feg, hoppas inte det!

Nästa vecka sticker jag, Pernilla och Ida till kläppen. det ska bli sjukt skönt... hoppas bara inte på några brytna ben. Men ett är säkert, det blir öl;) har ordnat med alla turer på jobbet nu med, så allt är lugnt...

Jag och Anna körde också och hämtade Martin som varit på partaj. Det var jätte dimmigt, så obehagligt att köra då.

Idag har jag och Sussi varit hemma hos Madde och trimmat hennes hund. Lillan blev jätte fin. Lillan varlite nervös men Madde har mycket god han dom hundar så det gick ändå bra. Efter hundklippningen körde ´jag och Sussi hem till henne  till henne och spelade lite Trumf, jag vann=)

Pernilla hämtade mig strax efter två, sen körde vi in till ida. Vi satt och gjorde ett fotoalbum till madde som nästan precis fyllt 21. himla lyckat! Vi drack lite kaffe och snackade skit och jag klippte bilder så det stod härliga till. Ida stod för limmandet och pernilla för sorterandet av foto. jag tror nog madde blir glad..

Nu ska jag snart lämna Martins bil som jag lånat idag...

Puss

Mysle o tobie


Kommentarer
Postat av: pernilla

Yees. nu har du också blogg. och kläppen ska bli såååååå kul:D

2008-02-09 @ 22:08:49
URL: http://pernle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0