nytt jobb

Jag har fått nytt jobb. på Älskade Axeltorp. med en löneskillnad på tusenlappar, mycket bättre villkor, JAA allt:D love it
Så nu har jag skrivit på papprena och lämnat in min avskedsansökan. underbart skönt. så sista underbetalda dagen är 080920 :D:D:D

Annat:
Bosson i morgon, det ska bli väldigt kul, ska dock upp och jobba sju dagen efter, så det blir mycket lugnt för min del. Nästa helg är det  Liseberg, det ska bli så sjukt kul. vi har hyrt en stuga. så det blir party och en massa karusellåkande hela helgen. Jag, Pernilla, Boss, Therese och Katrin:D vi kommer att ha så kul. sen har man ju Aiya Napa att se fram emot, och tågluffen i april. allt ser väldans ljust ut:)

Nej minsan, nu ska jag ta mig i kragen och sticka till banken och få ett nytt bankomatkort. Wiho.. '¨

Live is goos, life is great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0