Volvo- as

Jag gillar verkligen vår bil. Men.. Vågar knappt säga detta, risken är att bilen får reda på va jag skrivit och kommer utkräva hämnd.

Passagerar- sidan envisas me att inte fungera. Går inte att låsa, veva ner rutor osv. Skit.

Nu fungerar inte fläkten heller. Kommer bli askallt i vinter om vi inte fixar det.

Faktum är, jag har haft min beskärda del av bilar, jag är rätt härdad

Mercedesen- glömde fylla på vatten, sen gick den bara på en cylinder, två om den blev varm

Nissan- ingen fungerande fläkt, annars gick den som en klocka, till den stannade på motorvägen vid Lund så vi fick lifta till Malmö. Well, well

Renault- en liten dödsmaskin, opålitlig gällande allt, förutom att den alltid startade även vid 20 minus

Vento- denna bilen, den hatade jag. Jävla hemmabygge. Dö bilen, DÖ!! När bilen var avstängd och man trampade på bromsen, då tändes framljuset och fläktarna gick igång. Say what? Denna bilen har startat färre gånger än den inte startat och får Vasa- skeppet att framstå som en bra ide

Så jag blir inte nervös för detta med bilar. Det blir Danne. Huga. själv så kör jag på en teknik där jag vägrar prata om bilen, vägrar lyssna på konstiga ljud. Så länge jag inte hör det finns det inte.. Eller?

Hm. Bilar är inte min grej. Döda ting som jävlas. Fifasiken för det.

Men snälla volvan, om du ser detta, straffa inte mig. Även om jag oftast ignorerar dina problem, så gillar jag dig



Kommentarer
Postat av: Klara

Tack! Så tråkigt med människor utan åsikter eller som aldrig vågar säga som det faktiskt är... :-)

2011-11-15 @ 21:03:33
URL: http://argaklara.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0