Fy fasiken vilken effektiv dag det varit idag

Idag har jag

# kokat kolasås av kondenserad mjölk

# hjälpt Danne med en bana på Ice Age

# funderat var jag gjort av min foppatoffel

# hittat foppatoffeln i mitt knä

# härmat ComHem- bebisar med Bianca. Känns onödigt att lära henne en massa ord så lär henne det i stället

# jag och Danne lekte i ungefär 30 min med biancas tunnel, Bincis tittade på!

# "bollat" med en ballong, jag är sjukt grym på det

# spelat massa Wordfeud

# lekt med Biancas leksaker, hon lekte med våtservetterna i stället

# kollat på cocaine cowboys

# druckit några liter kaffe

# gjort vit kladdkaka

# ätit vit kladdkaka


Pjuuuuh, imorgon får jag nog vila

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0