Diamonds are a girls best friend

Vi lever i ett materialistiskt samhälle.

Tänk så mycket saker man har hemma, liggandes i lådor, garderober, förråd..

Jag och Danne bestämde att vi skulle köpa alla maffia-filmer med Aftonbladet för något år sen. För det kan man väl inte vara utan? Jag menar, ska man titta på dom? Vi tyckte ju att det var coolt att när alla 30 filmer står efter varandra så står det MAFFIA på ryggarna. Så dom står där oanvända

Alla saker i förrådet? Som jag absolut inte kan slänga, men har inte en aning om vad som finns där.. O inte har jag behövt grejerna heller

Funderar på att kolla igenom, slänga, skänka, sälja skitet som jag ändå inte använder, och ge FAN i att samla på mig en massa mer..

Förutom dom nya adventsprylarna jag vill ha, någon ny prydnadssak, ljus, gardiner...

I rest My case, det är obotligt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0