Den vilde...

Biancas och mina vardagsgrejer!!

#  När hon vaknar kallar hon på tigrrr, hela tiden, konstant, tills man släpat sig in på hennes rum.

# Nu för tiden vill sötfisan att man ska gå från andra sidan köket, ta mat på vasken, sen vagga fram som en alkoholpåverkad pingvin och säga;

- "VILL" (steg) "DU" (steg) "SMAKA" (steg) "MATEN" (steg) "NAM" (steg) "NAM"

Gör man inte detta, jaa, då totalvägrar hon öppna munnen, när jag matar henne då. När andra matar är det okej

# Kallar på Tigrrr flera gånger

# Tiger springer alltid åt motsatt håll

# När man tar upp henne ut matstolen måste man säga "dansa, dansa, skaka rumpan" så att hon får dansa på      brickan till matstolen (givetvis håller jag henne, döööh)

# Vi övar på att säga pappa. Bianca svarar;

-"Mamma","Tigrr", "Tjeeeenna"

# Pratar i telefon, med sin hand, ballong, telefonen, fjärrkontrollen, diskbortse, hårborste.. you name it

# Vi dansar mycket, ofta och dåligt. Det värsta är när man är på en förfest och man upptäcker att man på automatik guppar rundor, väggar och har sig som man gör med henne

# Bianca plockar ut varenda pinal, från vartenda skrymsle i hela lägenheten.. I ärlighetens namn lägger jag sällan tillbaka det, därav alla panikstädningar

Detta lilla gryn, går inte än, men hon kompenserar sören-ta-mig för det genom pratet, inte EN ENDA tyst minut. NÅGONSIN.



P.s Bianca ÄÄÄÄLSKAR när vi dansar till "cotton eyed joe" och.. tamtataaaam... "Johan på snippen"

Stackars barn, ska du bli som din mamma?

 






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Hon kan skatta sig lycklig om hon blir som sin mamma!

Kram

2011-11-16 @ 23:46:03
Postat av: Ilhan

Bite me

2011-11-17 @ 04:11:31
URL: http://ilhan.nu
Postat av: Lollo

Hur går nu texten till Johan på snippen? Kommer inte ihåg och det stör!

2011-11-18 @ 01:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0