Barn gör inte som man säger...

.. Dom gör som man gör. Ja det har dom jäkligt rätt i!!!

Jag har nu legat i närmre två timmar för att natta Bianca.

Bianca har nu legat i två timmar och pratat i telefon. Med sin HAND!!

Vafan gör man åt det liksom?

Hon ligger i sin säng nu. Sover? Mitt barn? Icke, hon fortsätter prata i telefon.

Så just nu är jag lite frustrerad, så frustrerad en mamma bara kan vara efter att försökt få barnet att sluta prata i handen o sova. Det värsta är, jag tycker ju att hon är så rolig.

Skum känsla.

Nu ska jag kedjeröka.

Jag är inte bitter.

Öppnade precis sourcream and onionchips... Dom har glömt att smaksätta dom.

Damn! Mucka inte med chipsen

Tur man har dippa


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0