tankar i mitt huvud

"Oj, idag började Bianca krypa, helt underbart, men oh gumman vad du kan, snygg stil har du, lite speciell, men du lär dig nog" tänker jag...

"så himla stolt är jag över dig ditt lilla, lilla mög. meeen neeej sötis, inte dra ut alla sladdarna till datorn.. hm var ska nu dom in? äh, lägger dom på datorn, min käre kärlek fixar"

"Jaha, men var hittade du den boken? jaha, sidorna går att riva ut, hur får man bort trycksvarta? "

-"men gumman lilla, inte leka med vägguttag, hur förklarar man för barn att detta inte är bra? vad du kan floffsan, så stor du har blivit. NEJ, akta barskåpet, men gud, var hittade du den dammtussen? nej, nej, nej inte i munnen. jag borde verkligen städa tänker jag och tar en kopp kaffe..  "

"borta en halv minut ca

"men vad? hur? jaha, där var den strumpan, var hittade du den? men gumman, neeej det är inte så fräscht att stoppa i munnen.. inte alls.. dammsuga var det ja.. ska bara uppdatera blogg.. facebook.. "

nu ska jag.. ska bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0