Jordens undergång

För det första är det ju inte jordens undergång, utan typ domedagen. denne gamle man står och paratar vitt och brett om detta. så himla övertygad om att det han tror är sant, precis som han trodde 1994... do I have to say more??

YES I DO!! hade jag varit någon sån person som hade vetat om en stundande undergång, så hade jag hållt truten, varför skrämma massa folk? folk gör idiotiska saker när dom är rädda, flockdjur som man är

och pratet om att liken ska komma upp ur gravarna, men suck!!!! för det första så säger man att själen lämnar kroppen när man dör, så vad ska dom upp och göra? och för det andra, är det inte lite groteskt?

Anledningen att han vet allt detta är ju då för att det var 7000 år sedan noak använde arken, jaha, men varför 7000 år? kan det inte vara 8000? nej, för då lever ju inte gubben

OM det nu är så att man tror på detta och på Gud, tror man då verkligen att det hjälper att böla och be om förlåtelse och försöka vända en massa människor? är inte Gud så pass smart att han inser att man gör det för sin egen skull? och inte för hans?

Jag tycker att man får tro vad man vill, men för mig är detta propaganda för den kristna kyrkan, som har förlorat för mycket besökare genom åren, och tänk, mot förmodan om det skulle komma en enda jordbävning och man skulle se ett lik, HUGA! då kommer man få stå ut med denna cirkusen fram till oktober, ja det är ju då jorden går under, exakt när vet han inte, men han tror den 21, jaha, tro, tro, tro. jag trodde han var säker








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0