God morgon!

Har avrit halvt vaken sen klockan sex, somnat om någon gång med Bianca, men då min tös bestämde sig för att bajsa 72 gånger under morgonen blev det inte spå mycket sömn.

Hennes kärleksfulla, väldigt hårdhänta morgonryckningar i mitt hår, det gillas inte att vakna till. Vaaaak-na, vaaaak-na, vaaaak-na..

Vi har en del leksaker till henne. Men det hon tycker är roligast i världen, det är idominsalvetuben, våtservett-paketet, thé-silen och en sked.. hur? varför? eh what? förstår hon inte hur roliga dom är? jag tycker ju att dom är hur roliga som helst, och jag försöker få henne att gilla dom.. men hos mormor, där fungerar mina och Boffens gamle leksaker från stenåldern, men mina hitech-leksaker? icke!

Idag sätter jag på mig solskyddsfaktor 50 och ut i solen.


ciao my amigos und vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0