"Det var så roligt jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in"

Är såå trött på den låten, finns med på skivan som vi spelar för bianca när hon ska vila.. vilket innebär attjag har den i huvudet varenda dag, minut, sekund.. GAAAH! Varje gång jag sätter på den så svär jag och påminner mig själv om att jag ska byta skiva, men glömmer. It goes round and yound like a marry-go-round

Gårdagen spenderades på Axeltorp. Skönt med extraturer:) like it a lot. Pratade med Pernilla om det, och det är ju så att det är tusen gånger roligare och jobba när man börjar räkna sina timmar, missuppfatta mig inte, jag älskar att vara fast anställd, men det är något speciellt med tim-räknandet, varje timme räknas på ett annat vis


När jag slutade åkte jag hem och satt ute med Danne och Bianca och drack kaffe och försökte förhindra att bianca skulle krypa på asfalten..

"jag kan detta"

 

"in i munnen.. iiiiiiin i muuuunen"

 

"om jag dricker, tömmer ut det vid sidan på munnen, så tror mamma att jag dricker"

 

 

 

"hello, where is the asfalt?"

 

 

Kaffemys

 

Detta är lugnt den fulaste bilden på mig, någonsin. for fucks sake


Sen blev det grillar kotlett, och någon sån god färdigpåse med potatis, oliver, bönor, tomat o annat:)

Badade med Bianca.. Sen låg jag och Danne och kollade färdigt på sniper reloaded, sniper-filmerna är sjukt grymma, har ni inte sett, så gör det

Somnade på soffan sen gick vi och la oss vid tolv, det glammiga livet för en småbarnsförälder. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0