Saker jag glömt och gjort (listversion)


* Glömde kameran hos Boss, trodde att jag hade tappat den på stan, så här hade jag egentligen tur'

* Tappade Mobilen i skurspannen, inte sån tur, och inte smart heller, men nu blir det en iphone istället, så inget regn   utan solsken

* Letade efter våtservetterna, hittade dom slutligen i kylen

* Skulle ta bussen hem i natt, 01.22, så att Danne skulle slippa hämta mig. Gick redan 00.45 för att vara säker på att hinna, väntade och väntade, tills jag slutligen kom på att den börjat gå från andra sidan, då såg jag bussen köra iväg. Så Danne fick hämta mig iaf

* Vet inte riktigt var jag gjort av mina rosa skor, kanske på jobbet.. hoppas det..

* Kommit till jobbet, insett att jag på något sätt har fått hem båda mina jobbeskor, utan att lämna några kvar på jobbet. hur? huuuur?

* Skulle precis göra en "brottartackling på Danne i soffan, istället blev det "hoppa-rakt-in-i-Dannes-Armbåge-tackling" (EJ REKOMMENDERAT)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0