En vanlig sketen tisdag.

ja det har varit en bra dag idag. ett BVC-besök, Maxi..

Fick besök av Lisa idag. var mycket trevligt, fikade och tjabbade en massa skit. hon ska ha bebbe i juli:D wiho.

Har även pratat med pernilla idag, ångestbefriande, det var inte så illa som jag trodde. men det kunde jag ju int veta innan. känns skönt att hapratat med henne iaf. massa skvaller och tjabbande:D och som man saknar henne när man pratar med henne. annars har man ju sitt eget liv och det går sin gilla gång, men man saknar extra mycket när man pratar med henne. ska bli rövigt kul när hon kommer hem.

Nu har vi precis ätit, och har förberett en gryta som vi ska äta imorgon.. nu blir det kaffe och säkert något avsnitt av dexter och house. me like!

Bianca sitter och myser i Dannes knä.. dom ser så gulliga ut. jag tror jag måste stjäla henne och kela lite jag med,.

Hon börjar bli rolig nu lill-tösen, ler ofta, vill leka och aktiveras, hon blir ju dock lite förbannad när hon vill tusen gånger mer än hon klarar av. hon är envis min lilla donna. det går kanske i arv? stackars mig i så fall:O Hon sitter och tuggar sanslöst på sina händer. undrar hur länge det kommer dröja innan man ser den första lilla tanden.

Igår var mamma och hälsade på. så himla mysigt. och så kul attt se henne leka med bianca. på samma vis som hon måste ha lekt med mig för så många år sen. myys

Imorgon kommer Madde, har jag tur kommer Ida med. jag GILLAR, GILLAR, GILLAR att vi ses så ofta nu för tiden, mina finisar.




 

 

Älskade fisunge

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Ida

Det är kärlek och det är härligt och helt förfääääärligt underbart! Puss, ledsen men jag hade bestämt annat idag ju, men snaaaart ses kanske senare i veckan eller helgen istället?

2011-01-05 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0