Torsdag.

En tuff natt i natt, som tur är händer det inte så ofta, tror det är tänder på G(då tösen dregglar mer än ett vattenfall) tjaa, eller tuff o tuff, hon har varit lite gnällig, och när man är van vid en glad fis är det jobbigt.

Nu börjar det hända saker inför dop, min lillebror ska spela gitarr och thomas ska sjunga och spela, så kul <3
Det blir barnatro och sång till friheten, älskar dom låtarna och särskillt när thomas sjunger dom.

Idag ska jag till mamma och göra alla inbjudningskorten, så postar väl dom imorgon kan tänkas. blir rätt många, särskillt om folk tar med sig respektive o så. men det är kul, lite ångest men kul:D



louise och bellan hälsade på i fredes, mysigt



Hon ör så söt bellan:D



Vår alla <3-hälsning till Danne



Bianca tyckte det var roligast att få knöggla ihop den



hehe egobild på danne



HEjdå alla, nu ska jag laga lite mat till min man, så han har något att äta när jag sticker till mamma

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0