Onsdag..

.. har gått och trott att jag skulle till BVC idag, för denna månaden börjar på en tisdag så har läst fel hela tiden, suck;P

Har börjat vänja Bianca vid att somna vid åtta nu, det går skitbra, första natten var hon gnällig men nu flyter det på bra, söta lilla mög;)




Efter kvällsvila, pappan ser tröttare ut än dottern



gimme the evil look




Det är kul att flyga med pappsen




Eller pappa kanske tycker det är roligare?


well, well, denna dagen har det inte gjorts så mycket, har blivit av med lite energi när jag promenixade och lyssnade på rammstein, som jag efter min graviditet och under fått dille på? wieeerd

nej nu ska jag och älskii dricka kaffe, för allek hon är tlööööött, tlöööött...






bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0