Lugna gatan, fredag:D

Idag är det fredag, underbart, skönt att danne ska vara hemma hela helgen nu<3

Gårdagen spenderades hos mamma, vi gjorde alla kort, satt och eldade till korten så nu är min cigarett/tändar-tumme blåsig, hur ska jag kunna tända med vänster?:P hehe. korten blev jättefina och är gjorda med kärlek, och som alltid när jag och mamma gör något är arbetsuppgifterna väl uppdelade och det blir som att jobba vid band.



Kommer känna mig som jultomten när jag ska köpa frimärken till alla dessa. 26 inbjudnigar blev det. respektive är välkomna, visste inte hur vi skulle skriva på korten, så där står väl typ "fam elin ljungkvist" då menar jag att partner o ungar är välkomna:D

har precis somnat Bianca, så nu sitter jag i min morgonrock på balkongen, läser aftonbladet, kristianstadbladet, läser kissies blogg, kollar fejjar och uppdaterar här, och glöm för faen nte kaffet, en hel kanna har hon på:D wiho. vardagslyx.

Det är först efter man får barn(eller för mig iaf) som man börjar njuta av saker. visst har jag väl uppskattat en kopp kaffe innan, men nu UPPSKATTAR jag det. eller tiden framför datorn, lyssna på en bra låt, i och med att man inte kan unna sig att göra det exakt när man vill så betyder det mer. Som när man va liten, så åt man jordgubbar på sommaren, ofta var det premiär på midsommar, men nu kan man köpa sura, räliga jordgubbar året runt i vilken affär som helst nästan, men när vi var små, då njöt vi, och längtade.

visst kunde man njuta innan, men nu betyder det verkligen något med det där kaffet, ciggen, utsikten från balkongen...:D


Morgondagen ska spenderas med Ida och fixa resten inför möhippan:D så bra det kommer bli

Söndag blir det hem till mamma och träffa släkten, maj-britt och arne kommer med, efter en lång utlandsvistelse, gottegrisarna.

snart kommer Danne hem, då ska jag slänga på mig lite paltor och sen iväg och posta alla brev, btw, jag kommer nog aldrig mer lägga typ 300 spänn på frimärke så njut medan det varar



 

såhär ligger Binkis just nu, skönt att sova i morsans o farsans säng

 

 

solong fuckers'

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, fam Ljungkvist, låter lite fancy! ;) Och du, jag köper inte det där med att uppskatta cigg! Vad är det som är så underbart med det? Sluta med sånt trams nu Allek!

2011-02-21 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0