Sol i sinnet!

Dagen har spenderats i lövet, med fina mamma. Vi har varit ute och myst hela dagen. jag klippte gräset med;) duktiga jag. konstigt nog så är det mysigt med trädgårdsarbete när man inte har något trädgård, alltså minus tvång och bara nöje.

Bianca visade upp alla sina konster för sin mormor, och lyste som en stjärna när hon fick beröm



lilla loppan njuter i solen



"tss, vem vill ha dyra leksaker, så länge jag har ett kamerafodral så..."





Snoffsan i sin gåstol utomhus, och sören vikken fart hon fick


Danne och jag har ju nästintill blivit nytkerister sen vi skaffade bebe, men idag köpte danne några öl så vi avnjöt varsin i solen utomhus



 

 

 

Avslutades på bästa vis <3

 

Underbar dag idag, imorgon blir det jobb:) nu blir det lasagne, Filmen Husk, Ett avsnitt med glee, och lite chibbe o dibbe, bluee chesse dippa.. möööööms, har ni smakat? om inte, gör inte det, beroendeframkallande

 

Puss o hej

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0