Måndag..

.. idag har varit en sådär stressad dag idag, har haft fullt upp men inte för mycket.

Gick upp vid 08.00 för att göra mig i ordning och köra till mamma. Stannade på Sandhem på vägen dit för att köpa med mig bullar. Mamma är sjuk:( feber och skit, är bara så glad att mitt har gått över nu. Men jag var tvungen att åka dit ändå, hade typ inga rena kläder och inte tvätt-tid förens på måndag:O skönt man kan låna mammas när det behövs.

Vid halv två körde jag och hämtade Danne sen begav vi oss till ABKs kontor för att säga upp vår lägenhet och skriva på det nya kontraktet:D så nu är allt fix färdigt, hoppas vi slipper dubbelhyra i december bara.

Sen vidare hem för att laga korv stroganoff. Blev faktiskt mumma:D nu ska jag ta mig ett riktigt varmt bad och läsa "trubbel" av Lee Child, den är såå spännande

Lill-strumpan därinne ligger skitjobbigt idag, rumpan ut och benen mot någon nerv i ryggraden. trist, gillar inte att ha ont i ryggen

Kollade föresten upp närman är högravid, tydligen är man det fr¨n v 27, vilket innebär att jag har varit det i 7 veckor nu:O ojdå, trodde man blev det först sista månaden, men icke. helt plötsligt blev man mycket mer gravid;)

Vilka spännande månadet jag har framför mig, lilla Bianca kommer snart, lägenheten.. ja det är mycket.. får se om jag hinner med. tänkte att jag ska köra inom biltema någon dag och köpa kartonger och börja packa så smått



Ett väldigt tråkigt vardagsinlägg detta. men det överlever ni nog

ha det gutt


Kommentarer
Postat av: boss

HAHa, packa.?! Jag flyttar imorn, har bara packat mina skor å väskor. :) planering, vad är det?!:)

2010-09-29 @ 00:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0