Idag torsdag

Har haft en "egen hemma-kväll" idag. Övar mig på att inte behöva flänga runt hela tiden, MEEN, jag blir ju så vansinnigt uttråkad av att vara ensam hemma. så kvällen har spenderats med:

- en näringsriktig kost på pommes och bernaisesås:P

- gjort en matsedel till den kommande månaden

- skrivit en inköpslista till matsedeln

- tagit ett bad, btw så är det inte roligt att komma upp ur badet längre.. lyftkran, yees please

- suttit på facebook 2000 gånger

- fantiserat om nya lägenheten

- ätit "tom och jerry-kex"

- jagat ner Tiger från diskbänken 50.000 gånger

suuuuck.. hur traudit får man ha det? funderar på att börja lära mig låtsasrapa så jag kan rapa alfabetet så småningom

nej, nu ska jag plocka undan allt som jag redan har hunnit sårida runt omkring mig på dom få timmar danne inte varit hemma, kaffekoppar, tallrik, glas, handdukar.. kläder.. ja, inte ens det kan man lära sig

fast är ändå glad, för den nya lägenheten som förhoppningsvis är vår, för danne, mina vänner, min underbara familj, och för att jag har fått lite städnoja, vågar inte låta något ligga kvar mer än någon timme. fast det är väl mest rädsla för att stöka upp lägenheten när den är så nystädad och fin, så det handlar mer om lathet än pedanthet är jag rädd. kan inte någon smitta eller lära mig hur man blir pedant? det hade varit skönt, det verkar falla sig så naturligt för dom


suck igen


bajs





Kommentarer
Postat av: pernilla

Vad du är duktig Allek:)

2010-09-26 @ 07:48:54
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0