helt fantastiskt

Igår var vi och tittade på en ny lägenhet, bara två lägenhetshus ifrån oss.. den var helt underbar, allt som fanns i vår fanns där fast mycket mycket bättre. finare tapeter, finare golv, bättre utformad. ja, jag blev kär helt enkelt.. håll tummarna, sista svarsdatum är ikväll och har inte den enda personen som har högre poäng än oss inte svarat så är den vår:D wihooo


Danne och lilla Tony. När Dannes mamma, syster och Toni var och hälsade på

 

 

Min älskling och Tiger en helt vanlig vardagskväll

 

 

Tiger och Danne igen, märk väl den himmagjorda latten och himmagjorda kakor på bordet. VUXENPOÄNG;)

 

 

VARNING VARNING, DENA BILD KAN VERKA STÖTANDE MOT VISSA PERSONER;) v 33

 

 

tss, har ni sett buken? nu vill jag inte vara med mer...

 

Vi har också varit på två föräldraträffar och gått igenom amning och förlossning.. jättetrevliga folk i gruppen:D

 

vår bebis väger ca 2.5 kg nu, stora kickan.. hon behöver inte bli såå mycket större tycker jag.. börjar få lite ångest när jag tänker påvar bebisar kommer ifrån:O OHH HELP ME GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!undrar om jag någonsin kommer kunna se mig själv på samma sätt igen¨¨

 

har bestämt mig för att jag ska vara ungefär som jag är nu när jag är mamma, fast mer ansvarsfull såklart.

 

jag ska inte:

-börja gå på toa med öppen dörr

-inte berätta ingående om förlossning vad gäller det intima.

-ska inte tillåta mig att börja fisa hur som helst inför danne;)

- inte amma öppet, möjligen under en filt eller sjal, vill jag inte visa bröna för andra nu ska jag inte göra det sen    heller

- sluta umgås med vänner, måste komma ihåg hur man disskuterar annat än bajskonsistens

 

ja och lite andra saker

 

 

so long. nu ska jag köra danne till jubbet



Kommentarer
Postat av: elin

Superfina bilder Allek! Hoppas verkligen ni få lägeheten också! :) Du ser så mysigt gravid ut, blir lite sugen själv faktiskt! ;)

2010-09-23 @ 14:02:19
Postat av: pernilla

ååå:) Vad kul! det går verkligen med stormsteg nu! och du har hängselbyxor:) Så gulligt!

2010-09-23 @ 15:51:03
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är så söt min vän! Gott skratt på listan:D. Kramar, kaffe nästa vecka. Madde kommer hem på torsdagen! <3

2010-09-24 @ 09:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0