nu har vi...

en vagn i bilen, vi hämtade den på babyproffsen idag:D vi orkade inte ta in den, hur jobbigt det nu kan vara;)

gårdagen spenderades med bajshög feber, blev faktiskt lite rädd, var helt väck och hade så ont i magen så jag knappt kunde resa mig. efter konsultation med mamma och några på jobbet gick jag bort till Ida och Mogge och lånade deras termometer och ringde till sjukvårdsupplysningen, har aldrig ringt dit innan, kände mig så bölig. Sa nog till henne i varannan mening att jag inte brukar vara så känslig, haha. Hon sa iaf att bebisen var det ingen fara med och att man inte behövde oroa sig fören man inte känt bebisen på 6 timmar, men klart man blir orolig, jag som är van att hon sparkar flera gånger i timmen, jag kände bara henne kanske tre-fyra gånger på 9 timmar igår:O blev hur nervös som helst

hur som helst så sa hon att det inte var någon fara, men att det däremot inte var bra att jag hade feber bara sådär, utan förkylning och så och att jag kanske hade urinvägsinflammation eller på väg att få njurbäckeninflammation. jaja, så länge det inte är något fel på fisan så. men idag känns det bättre iaf, lite matt men inte alls hög feber, får se vad barnmorskan säger imorgon.

Har haft husarrest idag, haha eller ja jag har varit hemma och tagit det lugnt för en gångs skull. plus att stackars danne höll på att oroa ihjäl sig igår när han var på jobbet:( får väl kanske inse att jag måste ta det lugnare, det är ju bara 2.5 v kvar nu.. men jag är trött på att vara hemma och bara vänta.

snart kommer danne hem och då blir det soffmys:D

Nu är det inte lång tid kvar!! wiho


förresten, var ju i ullared i fredags, det ska jag nog inte göra om på 10 år:P fruktanvärt mycket folk, handlade inte så mycket, en åkpåse, skötväska, gardiner och lite annat, inget onödigt för en gångs skull

I lördagds firades styvfar, god mat och underbar tårta

söndagen spenderades med Danne på Ikea där vi köpte madrass till spjälsäng och ett fint brunt överkast till sängen:D


nej nu ska jag titta lite mer på tv:P


puss på er




Kommentarer
Postat av: Linda

Heej!

Du menar inte att ni ville ha madrass åxå?? =)

Lite överkurs tycker jag nog!

Det där med febern var läskigt!

kram

2010-10-05 @ 21:03:53
Postat av: Louise&Isabella

Hoppas du blir bättre snart vännen! Vaa? är det bara 2,5 veckor kvar?? Sjukt! Ni kunde ju väntat med att hämta vagnen till imorgon eller torsdag när jag ska jobba! hade ju varit kul tycker jag! kramis

2010-10-05 @ 21:49:48
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0