Älsklingen är hemma..

.. jag har saknat han idag, fast större delen av dagen spenderats sovandes.. nu har jag satt på kaffe, så nu blir det till att sätta sig i soffan intill min käraste i världen och äta pannacotta o kaffe då såklart:D han är verkligen det underbaraste jag har. bara det att han faktiskt står ut med mig nu, när jag inte alls är någon rolig person, bara har ont överallt.. men han stöttar min trofast och vår kärlek är lika stor, eller ännu större nu än för ett år sen. jag är inte ett dugg orolig för vårt förhållande när lill-bebban kommer, jag vet att vi kommer klara det, även om det blir tufft. min älskade sambo. du är mitt allt, mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0