6 dagar till D-day

Kan inte förstå att det bara är sex dagar kvar, vet inte om jag är redo, eller alldeles för redo, jag börjar bli nervös nu, inte så mycket för förlossningen som att jag ska få ett litet liv, som jag ska ta hand om, det är skrämmande..

känns som bebisen ökat som fan med vikt under bara natten, har mycket svårare att röra mig och kan knappt andas. vem vet, hon kanske tittar ut tidigare? vad tror ni, innan eller efter beräknat datum?

nu ska jag ta tag i att rensa ut förrådet, wiho, eller inte. Danne ska göra det mesta så sorterar jag


ha det bra alla


Puss


Kommentarer
Postat av: elin

Har hört att om man röker är det troligt att barnet kommer tidigare, så jag gissar på det! Önskar dig alla lycka till! Oj vad nervös jag blev nu...spännande! ;)

2010-10-25 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0