4 dagar..

Nu börjar jag bli nervös, ungefär samma känsla som man hade när man var liten inför julafton. tjae, minus smärtan och det då..

tittar på gordon ramsey "the f word", han är ball:D

Gårdagen spenderades hos mamma, tvättade barnkläder och snackade lite skit. Danne bytte till vinterdäck på bilen, skönt!

Ska bli skönt att göra iordning skötbordet och allting nu. får väl snart packa BB-väska, i fall dom sätter igång mig på fredag. I vilket fall känner jag att hon sjunkt ner nu, oerhört jobbigt att resa sig, lägga sig osv. tar lång tid innan hon rättar tills ig i magen, ja det känns att det börjar kännas annorlunda i magen nu, svårt att förklara. Hon sparkar också somen galning, vilket till och med gör ont nu, hon är alldeles för stor. tror att längre människor har en fördel, finns mer plats att fördela allt på.

Spännande spännande........

Idag kommer sussi hit en liten runda för att snacka skit, Ska tvätta(eller danne då jag inte kan bära ner något till tvättstugan)


so long suckers!


Kommentarer
Postat av: elin

Är så spänd på hur det kommer gå för dig! Jag hoppas att jag får se en liten tösabit när jag kommer ner den 5 november i alla fall! :) Så jäkla spännande Allek! <3

2010-10-26 @ 07:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0