Tisdag!

Igår kom min lilla STJÄRNA Ida och hälsade på, hon hade med sig underbara bakelser, den rumpan;) Pernilla ringde medan vi satt och fikade, så underbart att höra jäntans röst, som jag saknar dig, och jag är så glad att du har det så bra där. Naturligtvis vill jag ha dig här men det hörs verkligen att du trivs, och är jag glad för din skull!

Droppade av Ida hemm innan det var dags att åka till BVC. Träffade sjuksköterskan som jag ska ha till lilla Bianca, hon var sjuk sist så har inte träffat henne innan. Jag gillade henne direkt, väldigt trevlig, sympatisk, modern, ja jag fastnade för henne direkt, det kommer att fungera bra.

Lillskrutt är nu:

52.5 cm lång
väger 4.400, nått, minns inte, hon hade gått upp 170 g på en vecka


Skönt att allt fungerar som det ska.


Annars börjar saker gå mer och mer på rutin här hemma, skrutt är snäll, snällare än jag förtjänar, sover bra, har en vaken period varje dag mellan 22-02 eller 03 ungefär, men det står jag ut med, hon gråter eller skriker inte, är bara lite missnöjd. byter man bara ställning eller så på henne så är hon nöjd igen, fina underverk! och i vilket fall är jag hellre uppe till tre och sover till tolv, än att behöva gå upp 5 på morronen.

Nu ska jag städa undan lite hemma innan Pappa Daniel kommer hem. sen blir det till att göra hemmapanerad hokifilé, då jag av princip försöker undvika att köpa torsk. till det blir det kokt potatid, hollandaise och ärtor

ha en underbar tisdagkväll alla. det ska jag<3




 

togs på BB



Kommentarer
Postat av: Ida

Stjärna är du oxå Allek! Kramar bästa!

2010-11-23 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0