Konfirmation

Idag konfirmerades min lillebror, gud vad han börjar bli stor

Här komer lite bilder från dagen











Mitt största hjärta på denna jord, stackaren avskyr att ha nerstoppad skjorta, så när gästerna åkte på kvällen, så var det första Danne gjorde va att ta upp den. SKJORTAN ALLTSÅ!











Vackra mamma och stilige Ingemar.. innan kyrkan












Såhär såg pressfotografen ut;) Farmot och farfar i bakgrunden











Min stilige lillebror fick prata om vad evigt liv betydde för han.











"Hello, my name is Johnny Cash"











Lillebror var nervös men väldigt duktig, spelade haleluja-låten











Lillebror igen, eller lillebror o lillebror, han är ju dubbelt så lång som mig nu











Mammas fina dukning











Såhär trött var min älskling på vägen hem




En alldeles underbar dag.. smörgåstårta och god vit chokladmoussetårta bjöf mammsen på

Puss på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0