Första bilderna på magen

 

Håll tillgodo alla, är inte säker på att detta är något ni vill se, men det handlar lite om dokumentaion för min del

 

 


 

Ingen kan ha det så bra som jag:D livet är overkligt, underbart och jag längtar att se vad framtiden visar

 

Ultraljud nästa vecka, såå nyfiken på vad det är för ett litet liv. mitt lilla liv, vårt.

 

 

Imorgon ska jag på smyckesparty hos Boss. ska bli kul att träffa henne.

Tisdagen spenderas på torpet, 7-21

Onsdagen blir det heldag med jobbet, förutom ultraljudet vid middag

Torsdagen blir det träff med ÖS och Sex and the city premiären, läängtar



Puss på er alla








Kommentarer
Postat av: pernilla

ååå vad fin din mage är vännen!

2010-05-24 @ 08:44:47
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0