Nyår imorron!

Gud så mycket det har hänt detta året... ska göra en liten fotoblogg om det om någon dag..


Nu börjar allt ordna upp sig. lägenhets nycklar till andra lägenheten är lämnade, efter mycket om och men.. dom godkände äntligen städningen av badrum, han var jävligt nitisk vad det gäller kalk, danne har skrubbat som en blådåre i flera timmar där. men nu är det äntligen över!!!

dagen har spenderats på hudmottagningen. dom ville kolla på Biancas födelsemärke, hon har likadant som jag hade, på skinkan, stackrs unge;) men det var naturligtvis inget med det. det visste jag ju innan jag kom dit, det var vår bvc-läkare som tyckte att det var lika bra att checka läget. Sen vidare till riksens ständer för efterkontroll. slapp gyn-undersökning idag, skönt, men har fått en tid till läkare sen i stället, tydligen ska man ha det när man snittas akut.

Efter det körde jag hem, danne hade plockat undan i hela lägenheten, så resten av dagen har spenderats med att dricka kaffe, sätta upp tavlor (fotona på Bianca har äntligen kommit, dom jag skulle få innan jul "garanterad leverans innan jul" pöööh, jag säger då det)... nu har jag precis gjort vit och mörk/apelsin chokladmousse till imorgon. ska försöka hinna duka och så idag med. ska även försöka hinna göra lite chokladflarn att dekorera med, om jag pallar/har tid. tur att danne är hemma så han kan underhålla lill-fisen.



nej nu måste jag sätta fart.. gott nytt år alla.






Kommentarer
Postat av: pernilla

åå vad ni är fina!

2011-01-06 @ 15:45:54
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0