dåligt av mig

att inte uppdatera på så länge..

den senaste tiden har varit busy busy.. har hafte n veckas semester tillsammans med Danne. Helt underbart. Vi har hunnit med en del i sommar 

Ölands djurpark
fiskat
varit i malmö
kiviks marknad
sjöbo marknad
degeberga marknad
suttit på ett fik i flera timmar i Åhus
varit på tosselilla
tittat på bröllopsklänningar med Madde
varit på kristianstaddagarna
tittat på Boppers, the refreshments, Kallle och den ABSOLUT snyggaste människan som finns, BROLLE
Ätit God glass på Martins rökeri, när helt plötsligt hela min familj åker förbi på Helge Å med båt:O
Beställt barnvagn
ställt in skötbordet
Fikat med vänner


Imorgon ska jag sova fram till ett ungefär, är helt slut efter dessa tre nätter, sen bär det av till Linderöd, Jag, Danne, Mogge och Ida. för en massa fiske.


I magen: Händer det ofantligt häftiga saker nu, Bebisen sparkar så man ser det utifrån, inga söta flickiga sparkar utan mastudont-sparkar som icke är av denna värld. börjar känna mig tung nu, kroppen är svinigt varm, jämförde mig härom dagen till danne att jag kände mig som ett hängbukssvin med spenar;) Danne visste inte om han skulle våga skratta eller inte;) men som Danne säger "strö inte sår i mitt salt". Det är mysigt på alla sätt och vis. börjar tänka en massa på framtiden nu, när det börjar bli så verkligt. ångesren och lyckan har en tendens att överlappa sig själv.

Dom här "psyko" gravidhormonerna har jag sluppit, eller stoppat åt sidan. är fortfarande rätt snäll, lite mindre stubin men annars är det lugnt. blir lättare lissen i ögat, som härom dagen när vi såg "Marley and me", jag ulkade som ett litet barn, så mycket så att danne började garva, vilket gjorde att jag mitt i min hysteriska gråt skulle jag försöka garva jag med, men det blev något sjukt mellanting, så lät väl mest som en hysterisk noshörning eller något



Imorgon kommer det in en massa med bilder från hela sommaren..















Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

vad roligt med vagn?? Vad blev det för någon?? Vi får se till att ses någon dag!

2010-08-02 @ 09:09:43
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: pernilla

vaaaad hærlig sommar du har haft <3 <3 <3 <3

2010-08-05 @ 16:51:41
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0