Morgon...

.. eller inte:P


Smulan steriliseredes i tisdags, vilket innebär att hon är 10000000 gånger keligare nu, och ni som träffat henne vet hur kelig hon var innan. Hon håller på och trycker sin våta nos och slickar på mig hela nätterna. i ansiktet, och när jag puttar bort henne smyyyger hon in under täcket och fortsätter, rätt jobbigt. konstant, tror hon har väckt mig 15 gånger i natt. smulröv;) fast  jag älskar det lilla livet ändå

Nej nu ska bebisen äta frukost (det är skönt att allt man är sugen på kan man skylla på att bebisen vill ha, absolut inte jag ;) haha)


så nu blir det rostad macka med mjukost

puss på er


Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

jag är så glad att du ska ha en liten;) äntligen en till i gänget!!

2010-04-15 @ 10:21:03
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0