Tisdag

Och vilken tradig tisdag sen... det blåser ocg regnar.. men jag har sol i sinne:D

igår jobbade jag en C-tur, så det fanns inte så mycket att göra varken innan eller efter. vi tittade på fightclub på morgonen iaf, den var cool. men inte alls vad jag förväntade mig. häftigt.

Pratade med boss igår, hon hörde om jag kunde hänga med ut på fredag, så det blir det nog om inte boffen ska komma hit. Ska nog även följa med till ullared den 9e Dec

På onsdag ska jag hem till sussi, vi ska ha en hel OZ-dag, bara titta på en massor med avsnitt. ska också bli roligt. älskar den serien.

Sen på lördag kommer Jörgen från jobbet hit, sussi, johannes och någon brud så ska vi ha skräckfilmsmaraton. ska bli såå najs. ser fram emot det.

Nej nu har danne plockat fram frulle så det är dags att käka litta.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0